Thursday, September 9, 2010

也有想过这样过生活的我

原以为,我终于可以拥有我们的时候....怎么...现在已不存在了...

看着朋友成双成对的, 结婚的,有梦想的,有依靠的...
在不久前,我也"以为"我可以拥有这一切..
我真的很似羡慕...

但凭我有限的能力,以上的一切都不会发生.
But, I do strongly believe, with God's power..all things is just possible in His hand at the right time.
Because my friend - Jesus even overcome death by raise from the death.



No comments:

Post a Comment